Wynagrodzenie
Wynagrodzenie za usługi świadczone przez kancelarię uzgadniane jest indywidualnie z każdym Klientem. Na jego wysokość wpływa przede wszystkim stopień skomplikowania sprawy, konieczny nakład pracy oraz termin wykonania zlecenia.
Kancelaria stosuje elastyczną politykę w zakresie rozliczeń, w ramach której istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty.
Standardowo, w zależności od potrzeb Klienta, kancelaria oferuje następujące systemy rozliczeń:
Wysokość wynagrodzenia zależna jest od ustalonej stawki godzinowej oraz ilości czasu poświęconego na rzecz Klienta. Po wykonaniu zlecenia lub na koniec ustalonego okresu rozliczeniowego Klient otrzymuje zestawienie zawierające wykaz podjętych czynności wraz ze wskazaniem czasu przeznaczonego na ich wykonanie.
Charakteryzuje się określoną z góry kwotą wynagrodzenia, w ramach której następuje realizacja ustalonego z Klientem zlecenia np. reprezentacja Klienta przed sądem lub urzędem, przygotowanie pisma procesowego, przygotowanie projektu umowy, sporządzenie opinii prawnej.
Stanowi połączenie systemu ryczałtowego i godzinowego. W jego ramach, po przekroczeniu ustalonego z Klientem (w zakresie wynagrodzenia ryczałtowego) limitu godzinowego, naliczane jest dodatkowe wynagrodzenie – w oparciu o obniżoną stawkę godzinową.
Podstawowe wynagrodzenie w tym systemie ma charakter ryczałtu, którego wysokość ustalana jest w wysokości niższej niż zwyczajowa. Dodatkowe wynagrodzenie stanowi premia za sukces (określana procentowo bądź kwotowo), płatna wyłącznie w przypadku uzyskania oczekiwanego przez Klienta rozstrzygnięcia sprawy.